mandag den 3. februar 2014

Sidste strik fra Januar.

Jeg nåede ikke at få dette her sjal vasket så det kunne komme med i Januar tællingen.
Alt kiksede bare Fredag her og prikken over i'et var så der gik et vandrør i vejen her hvor jeg bor,så det tog næsten hele dagen inden de have det på plads igen.
Nå men det blev denne her gang igen i Kauni ;) ja ja jeg ved det godt men elsker det garn.
Denne gang her er det EQ + EC jeg har leget med :) og endnu engang fra hylden med 1 ngl. tilbage af div farver.Strikket på pind 4 Addi.




5 kommentarer:

annelises kreativiteter sagde ...

Utrolig mange flotte sjaler du laver. Du må da sælge dem, for så mange kan man da umuligt bruge selv. Hvis du sælger, hvad får du så for sådan et dejligt sjal?

Lisbeths Verden sagde ...

Helt nydelig, et sjal til å bli glad i dette, klem fra Beth

Kirsten sagde ...

Hold da op hvor er det fantastisk!!!
Super flot og stort :))

Uldbegavet sagde ...

Et smukt sjal i dejlige farver.

Benthe sagde ...

Tak til alle ingen glemt :) jeg elsker at sidde med de sjaler når der køre noget i tv jeg gerne vil se .... Annelise ja jeg sælger de fleste af dem og får mellem 300-400 kr pr stk incl garn og + porto.