onsdag den 8. december 2010

Håndarbejde

Der er sket så meget her den sidste tid,så det er ikke blevet til det store med pindene.
Men er ikke gået helt istå,har gang i mange forskellige ting på en gang nu.
Jeg har lovet mig selv nu at nu skal nogle af alle de ting gøres færdig før noget nyt påbegyndes.
Ting jeg har liggende der skal gøres færdig er:
Kalender Halstørklæde fra 2009 som jeg begyndte på for ikke så længe siden.
4 Pulsvarmer hvor den ene mangler.
Trøje fra drops opskrift Her
Og så er der også lige 2 andre Halstørklæder.
Og ja jeg glemte da også lige sjalet jeg laver i rester af strømpegarn.
Det var hvis det,men syntes også det er nok.
Nu må jeg så se om jeg kan lade vær med at begynde på mere før noget af det her er færdigt........tror det ikke.
Så lige her til sidst kan i alle have en god Weekend.

Ingen kommentarer: