fredag den 18. marts 2011

Nye strikke opgaver

Så var der post igår,have bestilt disse her 2.Jeg har valgt at sætte dem ind på hylden ved siden af garnet til min Tunika, i str. L + 2 år.




Brugte rigtig meget tid på at rydde op inde på mit værele igår.
Det blev til en pæn stor kurv med reste garn.
Jeg have en del små ting jeg har lavet til at ligge og dem fandt jeg en kasse til og skrev på kassen TIL DE HJEMLØSE på og der røg det meste ned i.
Så kan det blive afleveret til efteråret for der kommer jo nok mere dertil.

Min strikke kurv så ikke godt ud + et par hylder i reolen der var mange påbegyndte ting.
Så nu skal alle de ting laves færdig før der startes på noget nyt har jeg lovet mig selv.
Så nu har jeg et fint værelse igen ....... uden rod :))

Have ellers garn til at ligge til et Camomille sjal men mangler opskriften,så det må vente til jeg får købt den jo nok med garn til så,men pyt.

Efter min sokke deby har jeg en del sokker på bestilling,som også skal laves hen af vejen,så jeg mangler ikke noget at lave.

Det bliver så ikke til meget strik i disse her dage,da mit håndled gør meget ondt når jeg prøver at tage fat i pindene,så hæfter ender på ting jeg have færdig men manglede ender,billeder kommer senere.

Vil ønske jer alle i Blok land en rigtig god weekend

3 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Det ser rigtig godt ud det du skal igang med at strikke...

Emmy sagde ...

Tak for dit brev i min mailboks som jeg endelig har svaret på i dag.

Hvor er det nogle fine vendestriks-veste du skal igang med og garnet er rigtig skønt at strikke af.

God ide med at sende garn/strik til de HJEMLØSE, det vil helt sikker skabe glæde og varme.

Jeg har kigget på din blog og synes du laver mange fine ting. Har meldt mig som fast læser af din strikkeblog.

Hilsen
Emmy

Helle : sagde ...

Et par rigtig skønne veste du skal have strikket, det garn har jeg selv strikket en Ponchotrøje i og er super glad for den.

Det er bare så skønt når man får ordnet sit strikketøj og værelset igen er til at finde ;-)

Rigtig god weekend.