torsdag den 3. marts 2011

Poncho / Pimpelliese

Så er der også nyt herfra.
Er nu blevet færdig med min poncho,hæfte karl var længe om det :)
Opskriften er at finde i det nye Kreativ Strik nr.12/2011 jeg har lavet den i en tråd New Zealand Lammeuld og en tråd Navia på p.6
Har undladt at pynte den med de sten/nitter der skulle på er ikke lige mig.



Har også fået lavet mit første Pimpelliese som er lavet i rester i merciseret bomuldsgarn jeg have liggende på hylden.
Det skal der helt sikkert laves flere af med tiden.

3 kommentarer:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Flotte ting du har fået færdig...tørklædet er rigtig sødt.

Helle : sagde ...

Sådan det lykkes for dig og hvor er det blevet flot dit tørklæde.

Den tunikan ser virkelig spændende ud glæder mig til at se den.

Flot poncho grå går jo bare til det hele!

Benthe sagde ...

Tak for jeres rosende ord om mine ting begge to.
Glæder mig meget til at starte på tunikaen.