mandag den 2. januar 2012

GODT NYTÅR

Først vil jeg ønske alle mine faste læsere og dem der kikker forbi min blog et rigtig godt nytår.
Der er kørt en del masker af pindene i 2011,og har da også en del hænge partier der skal gøres færdig.
Jeg har bestemt jeg ikke ville love mig selv at der ikke skal nyt på pindene før andet er færdig....for kan aligevel ikke overholde det.
Jeg har så til gengæld lovet mig selv at være mere flittig til at passe bloggen for det har haltet noget det sidste halve år må jeg sige....så kære venner jeg er tilbage med fuld styrke :O))
God dag til alle ude i blog land :)

4 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Det er en af fordelene ved at blive lidt ældre - for vi bliver dermed også klogere ;O)
Man skal ikke love for meget - jeg glæder mig til at "se" lidt mere til dig i 2012!

Uldbegavet sagde ...

Rigtig hjertelig velkommen tilbage med fuld styrke. Jeg glæder mig til at se dine mange projekter.

Ulla Røjkjær sagde ...

Man skal ALDRIG love sig selv ikke at begynde nye strikkerier... smiler.. man bliver bare så skuffet...

Benthe sagde ...

Godt jeg ikke fik lovet noget ... for allerede 2 dag i det nye år fik jeg startet på noget nyt :O)))))